Tuesday, March 1, 2016

MyTaste for blogs

Detta är ett sponsrat inlägg - men bara för att upplysa er om att jag nu samarbetar med MyTaste for blogs. Det betyder i huvudsak att reklamen som syns på bloggen kommer från MyTaste istället för från andra källor. MyTaste är en seriös aktör, och inriktningen är ju just mat så jag känner att det passar bättre på min blogg än generella Google-annonser. Jag har haft reklam på bloggen hela tiden, så ingenting blir egentligen ändrat. Samma blogg, samma innehåll, inga konstigheter - bara nya annonser. Jag vill ändå upplysa er om det så att ni vet :-)

Alla mina recept från bloggen går också att hitta på receptsajten MyTaste. Där kan man skapa sin egen kokbok med sina favoritrecept, enkelt och smidigt!


MyTaste for blogs är en tjänst som ger matbloggare möjlighet att tjäna lite pengar genom till exempel länkar, sponsrade inlägg och annonsvisningar. När man visar annonser från myTaste for blogs är man med och delar på en pott pengar som fylls på varje vecka. Hur potten fördelas avgörs beroende på hur många annonser man har synliga och hur många läsare man har haft under veckan. Alla som har en matblogg eller skriver mycket om mat kan registrera sig!
320 personer har sparat min paleo kladdkaka i sina kokböcker på MyTaste!

No comments:

Post a Comment